My thesis aim to the study of the social reputation of AdviseOnly on Twitter and to the creation of networks able to describe the relation between the users that follow the company. The goal of the thesis is to research the main iInfluencer of the comapny.

La tesi si orienta sullo studio della reputazione sociale di AdviseOnly principalmente su Twitter e costruzioni di reti capaci di descrivere le relazioni esistenti tra gli individui. Obiettivo della tesi è quello di ricercare i principali Influencer dell'azienda.

Twitter Influencer analysis for Fintech

GIAMPÀ, MIRIAM
2016/2017

Abstract

My thesis aim to the study of the social reputation of AdviseOnly on Twitter and to the creation of networks able to describe the relation between the users that follow the company. The goal of the thesis is to research the main iInfluencer of the comapny.
2016
Twitter Influencer analysis for Fintech
La tesi si orienta sullo studio della reputazione sociale di AdviseOnly principalmente su Twitter e costruzioni di reti capaci di descrivere le relazioni esistenti tra gli individui. Obiettivo della tesi è quello di ricercare i principali Influencer dell'azienda.
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Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.14239/6276