The Thesis analyzes the new kind of Marketing approaches in the digital age, underlining the importance of working at the same time on online and offline platforms. We examine the Dubliner Marketing agency Connector (where I worked as Intern) and the job they carried out for one of their biggest clients, Sony Mobile Ireland.

La tesi analizza il nuovo approccio del Marketing nell’ era digitale, sottolineando l’ importanza delle attività online e parallelamente offline. Prendiamo in esame il caso dell’ agenzia di Marketing dublinese Connector (dove ho lavorato come stagista) e il lavoro svolto per uno dei loro maggiori clienti, Sony mobile Irlanda.

The case of Connector: the importance of online-offline Marketing strategies in the digital era.

CANNAVALE, CHIARA
2014/2015

Abstract

The Thesis analyzes the new kind of Marketing approaches in the digital age, underlining the importance of working at the same time on online and offline platforms. We examine the Dubliner Marketing agency Connector (where I worked as Intern) and the job they carried out for one of their biggest clients, Sony Mobile Ireland.
2014
The case of Connector: the importance of online-offline Marketing strategies in the digital era.
La tesi analizza il nuovo approccio del Marketing nell’ era digitale, sottolineando l’ importanza delle attività online e parallelamente offline. Prendiamo in esame il caso dell’ agenzia di Marketing dublinese Connector (dove ho lavorato come stagista) e il lavoro svolto per uno dei loro maggiori clienti, Sony mobile Irlanda.
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Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.14239/7854